Sunday 9 June 2013

LAgi Cerita LUCU: Pembantu Rumah


http://www.utusan.com.my/pix/2000/0524/Utusan_Malaysia/Hiburan/et1_big.jpgAl-kisah ada sorang pembantu rumah yang baru jer kena pecat oleh majikan cinanya. Pembantu rumah nie rasa tak puas hati sebab dia rasa dia nie pekerja yang taat dan rajin. Sebelum dia pergi, dengan sedihnya dia pun mengeluarkan wang RM5 dan memberinya kepada anjing majikannya. Majikannya berasa hairan lalu bertanya.

"Apa pasal lu bagi itu anjing duit? Dia mana tau pakai duit"
Pembantu rumah tu pun menjawab, "Dia bespren gue. Gue nggak mau lupa sama teman yang slalu nolongin gue buat kerja"

"Apa keje dia tolong?" soal majikan tu lagi.

"Dia nolongin gue bersihkan semua pinggan mangkuk. Jadi gue nggak perlu cuci"

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Blog Anda Di Sini